در ادامه ی بحث مشتریان ناراضی» ، می خواهم از یک آمار دیگر هم برای تان رو نمایی کنم:

 

به درصد های درج شده در این آمار که برگرفته از منابع رسمی است توجه کنید تا ببینید چه میزان باید نگران نتایج حاصل از سنجش رضایت مشتری باشیم.

ادامه مطلب

خاطرات سازمانی من: کار تیمی

در وبسایت «مدیران نو اندیش» - جابجایی جایگاه فروشنده و مشتری

ناتوانی مدیران دولتی

یک ,آمار ,سنجش ,حاصل ,نتایج ,توجه ,ببینید چه ,تا ببینید ,چه میزان ,میزان باید ,نگران نتایج

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

روزمره گیجات درب ضد سرقت بهار آموزش طراحی وبلاگ مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون بلاگ فایل عمده فروشی مثبت بازار .: پابسته ؛ داستان های خیلی کوتاه :. m2abs چهارده خورشید سیر و سفر