در ادامه ی بحث مشتریان ناراضی» ، می خواهم از یک آمار دیگر هم برای تان رو نمایی کنم:

 

به درصد های درج شده در این آمار که برگرفته از منابع رسمی است توجه کنید تا ببینید چه میزان باید نگران نتایج حاصل از سنجش رضایت مشتری باشیم.

ادامه مطلب

خاطرات سازمانی من: کار تیمی

در وبسایت «مدیران نو اندیش» - جابجایی جایگاه فروشنده و مشتری

ناتوانی مدیران دولتی

یک ,آمار ,سنجش ,حاصل ,نتایج ,توجه ,ببینید چه ,تا ببینید ,چه میزان ,میزان باید ,نگران نتایج

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فدرال چت|فدرال گپ|چت فدرال|گپ فدرال|چت روم فدرال دوفانوس مطالب طنز و خنده دار-خوارزم VOLOME MUSIC win0hamid قالیشویی رفوگری __ممتاز تهران اوغلی دانلود پروژ,مقالات,نمونه سوال,گزارش کار,پایان نامه جدید دیدگاهی نو بر کتابداری شبکه سئو تفکرات فیزیکی و فلسفی