در ادامه ی بحث مشتریان ناراضی» ، می خواهم از یک آمار دیگر هم برای تان رو نمایی کنم:

 

به درصد های درج شده در این آمار که برگرفته از منابع رسمی است توجه کنید تا ببینید چه میزان باید نگران نتایج حاصل از سنجش رضایت مشتری باشیم.

ادامه مطلب

خاطرات سازمانی من: کار تیمی

در وبسایت «مدیران نو اندیش» - جابجایی جایگاه فروشنده و مشتری

ناتوانی مدیران دولتی

یک ,آمار ,سنجش ,حاصل ,نتایج ,توجه ,ببینید چه ,تا ببینید ,چه میزان ,میزان باید ,نگران نتایج

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عرضه ومعرفی دستگاه هاوتجهیزات پوست وزیبایی درمان خانگی بیماری ها htfhtyhj یادداشتهای طلبگی Reality Life In IranIceGAME دانلود رمان سوالات سایت نهاد هیأت دلنوشته هایی در رابطه با«سردار سپهد سلیمانی» آرامش با نیلک